20 februari 2016

#Stampin'Up! Balloon Celebration meets Envelop Punch Board


Afgelopen donderdag zouden we ons teamavond hebben maar helaas door het weer hebben ik deze gecanceld. Gelukkig maar want vanuit Zeeland ging het serieus ijzelen.

Voor deze avond zouden we allemaal een projectje maken en daarvan een pakketje samenstellen om dat projectje te kunnen namaken. Dit was het projectje wat ik had gemaakt.....een "Envelop Punch board holder" en laat deze Envelop Punch bord nu in de Weekly Deals zitten. 


De stempelset die ik heb gebruikt is de Balloon Celebration met bijpassende pons, wat natuurlijk weer een bundel is. De kleuren zijn Old Olive, Tempting Turquoise en gestempeld op very Vanilla. De wolk is ook een stempel in deze set en is massief. Hierdoor heb ik um gestempeld en uitgeknipt en achterstevoren geplakt. Ik heb daardoor wel de vorm van een wolk maar hierdoor komt ie niet zo heel hard over op mijn kaart.



Heb je vragen of wil je je aanmelden voor een (eerstvolgende) party/workshop dan ben ik via onderstaande gegevens te bereiken.

Tot Scraps'!
Diana van der Kooij
Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708
email : Dianavdkooij@kpnmail.nl 

0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl