24 februari 2016

#Stampin'Up! gewoon woensdag


Ik probeer altijd bij iedere bestelling een bedank kaartje toe te voegen. Dus laatstelijk heb ik een aantal van deze kaartjes gemaakt. Door de Project Life Memories in the Making stempelset ben ik geïnspireerd geraakt om de cirkel stempel uit de 'You're So Lovely" 3 keer te stempelen. Met de bloemetjes van de Botanical Builder framelits, moet ik zeggen dat erg content bent over het resultaat.

De gebruikte kleuren in inkt en papier zijn; Pool Party en Night of Navy.

Op Vrijdag 25 maart 2016 vanaf 19:30 zal de Sale-a-Bration finale bij mij thuis plaatsvinden. We gaan 2 kaarten maken en de kosten hiervoor bedragen € 5,00 per persoon. Doe je een bestelling van tenminste € 60,00 of meer dan is de make an take gratis.

Hostess Wanted
Vind je het ook leuk om een kaart oid te maken met Stampin'Up! producten of wil je het wel eens een keer proberen, je hebt echt geen ervaring nodig. Dan vind ik het SU-per leuk om eens een keer bij jou een party of workshop te geven. Met 4 personen aan je tafel kunnen we er al een heel leuk feestje van maken en zeker in deze Sale-a-Bration periode. En iedere booking levert sowieso een leuk cadeautje van mij op!!

Wil je meer weten of een afspraak maken via onderstaande gegevens ben ik te bereiken......

Tot Scraps'!
Diana van der Kooij
Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708
email : Dianavdkooij@kpnmail.nl 



0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl