17 februari 2016

#Stampin'Up! gewoon woensdag


 Mijn zoon Thomas had laatst een weet 16 feestje van 4 meisjes. Hij had besloten om de meisjes geld te geven, want een cadeautje wist ie niet. Ik vond natuurlijk dat het geld in een envelopje moest o.i.d. hij niet (ook 16 jaar). Maar ik ben toch aan aan het knutselen geslagen. Voor alle 4 heb ik een cadeauenvelopje gemaakt ter grote van een giftcard (pasjes formaat). Het moet natuurlijk wel van nu zijn en de paperpad Go Wild is echt helemaal van NU. Ik heb het gecombineerd met de set Watercolor wings in Blushing Bride en Watermelon Wonder. Het leuke is natuurlijk dat de meisjes het onwijs leuk vonden en het niet geloofde dat Thomas het gemaakt had *lol*

Helaas is de showcase builder niet meer gratis hierdoor kan helaas niet meer laten zien wat ik allemaal gebruikt heb voor een kaart en/of project. Maar heb je een specifieke vraag hierover kan je uiteraard mij altijd een mailtje sturen.

Heb je zin in een uitdaging?
De Thin of Cards project kit zullen we op  Vrijdag 26 februari 2016 vanaf 19:30 maken. Deze project kit bestaat uit 16 kaarten (4 van elk design). De kosten voor deze uitdaging bedraagt € 35,75 per persoon. Dit is uiteraard inclusief de Thin of Cards project kit (blz. 152 van de jaarlijkse catty) en de inkt verzorg ik.


*Je kan je tot vrijdag 19 februari '16 hiervoor opgeven.

Heb je vragen of wil je je aanmelden voor de workshop dan ben ik via onderstaande gegevens te bereiken.

Tot Scraps'!
Diana van der Kooij
Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708
email : Dianavdkooij@kpnmail.nl 

de Weekly deals van deze week: en let op vrijdag 19 februari doe ik een verzamelbestelling!!


0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl