23 december 2015

#Stampin'Up! gewoon woensdag




Deze kerstkaart heb ik speciaal gemaakt voor 2 knutselvriendinnetjes. Ik heb er dus 2 gemaakt. Ik heb gebruik gemaakt met het wonder mooie design papier "Winter Wonderland". En natuurlijk mijn favoriete stempelset uit de Autumn/Winter catalogus "Wonderland". Helaas heeft deze set geen uitgesproken kerst tekst stempel maar tekst uit de stempelset "Reason for the Season" maakt de kaart helemaal af. Alhoewel dat eigenlijk Gorgeous Grunch dat doet moet de spetters....

Op de label heb ik de "Tree" pons gebruikt maar ik heb um een beetje verkleind. Hoe heb ik dit gedaan: Ik heb eerst de kerstboom op zijn normale maat uitgeponst en vervolgens heb ik um nog een keer met behulp van een post'it geplakt en nogmaals uitgeponst maar dan met de punt eruit. dan nog een stukje van de stam afknippen en dan heb je een verkleinde kerstboom. Mocht dit niet duidelijk zijn dan hoor ik dit uiteraard graag.

Spring/Summer catalog
Heb je ook interesse in de nieuwe Spring/Summer catalogus; stuur me een mailtje en tegen de verzendkosten stuur ik de catalogus naar je toe. Woon je in de buurt, dan kan je deze natuurlijk gratis bij me afhalen. Hiernaast ontvang je ook de Sale-a-Bration folder.
The Weekly Deals:


Tot Scraps'!
Diana van der Kooij
Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708
email : Dianavdkooij@kpnmail.nl 

0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl