20 december 2015

#Stampin'Up! *last minute christmas cards!!




De titel zegt het al, ik heb natuurlijk te weinig kerstkaarten gemaakt.....Maar ik ben er gisteren eens goed voor gaan zitten.

De 1e kaart is een regelrechte kopie van pinterest en ik kon het niet laten om hem te "casen", te leuke kaart. De kaartjes eronder zijn mini kaartjes die in onze kleine envelopjes passen en natuurlijk nog een label gemaakt om deze bij een bestelling te voegen. Ik heb nog meer kerstkaarten gemaakt maar die zal ik van de week nog posten.....

Vandaag heb ik ook de 1e Spring/Summer catalogussen tezamen met de nieuwe Sale-a-Bration folder gepost. Ik hoop dat zij net zo enthousiast zijn als ik......
Heb je ook interesse in de nieuwe Spring/Summer catalogus; stuur me een mailtje en tegen de verzendkosten stuur ik de catalogus naar je op. Woon je in de buurt kan je deze natuurlijk gratis bij me afhalen.

Tot Scraps'!
Diana van der Kooij
Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708
email : Dianavdkooij@kpnmail.nl 

0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl