28 december 2015

#Stampin'Up! Getting ready for the new season..



Ik hoop dat iedereen fijne kerstdagen heeft gehad. Wij zeer zeker..... Maar zo naar de kerstdagen gaan we ook weer aftellen naar het nieuwe jaar. Waar we natuurlijk allemaal naar uitkijken en dan voornamelijk vanwege de nieuwe Spring/Summer catalogus en nog belangrijker Sale-a-Bration. 

Deze kaarten heb ik gemaakt met de super gave lijn "Going Global". Het leuke van deze lijn is dat het een zeer complete set is met een paper pad, embossingfolder en een stempelset (hout en red rubber clear). Maar ook vind ik het gave eraan hij is voor jongens en meisjes......

De achtergrond heb ik gestempeld met de embossingfolder gestempeld en in de zelfde kleur als het papier, Sahara Sand. 

Spring/Summer catalog
Heb je ook interesse in de nieuwe Spring/Summer catalogus; stuur me een mailtje en tegen de verzendkosten stuur ik de catalogus naar je toe. Woon je in de buurt, dan kan je deze natuurlijk gratis bij me afhalen. Hiernaast ontvang je ook de Sale-a-Bration folder.


Tot Scraps'!
Diana van der Kooij
Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708
email : Dianavdkooij@kpnmail.nl 

0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl