30 december 2015

#Stampin'Up! ook gewoon op woensdag are we getting ready for the new season!!


Ook op de voorlaatste dag van het jaar mag mijn vaste wekelijkse item niet uitblijven. Voor vandaag heb ik een item uitgekozen die tijdelijk verkrijgbaar is tijdens de Sale-a-Bration periode. Deze stempelset "Sky is the limit" is ook weer geweldig divers en weer super geschikt voor de altijd moeilijke mannenkaarten. Dit envelopje met kaart heb ik dan ook voor mijn buurjongen gemaakt die jarig is geweest. Het envelopje heb ik gemaakt met de envelop punch board ook weer zo'n item die ik te weinig gebruik. 

Niet vergeten dat bij iedere €60 je een Sale-a-Bration item mag uitkiezen. deze periode start op 5 januari 2016 en eindigt op 31 maart 2016. Wil je meer weten dan kan je via onderstaande gegevens contact met me opnemen.

Spring/Summer catalog
Heb je ook interesse in de nieuwe Spring/Summer catalogus; stuur me een mailtje en tegen de verzendkosten stuur ik de catalogus naar je toe. Woon je in de buurt, dan kan je deze natuurlijk gratis bij me afhalen. Hiernaast ontvang je ook de Sale-a-Bration folder.

Voor morgen iedereen een heel goed uiteinde en een gezond en mooi 2016!!

Dit zijn de nieuwe weekly deals, wil je bestellen morgen 31/12 doe ik een verzamelbestelling.


Tot Scraps'!/
Diana van der Kooij
Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708
email : Dianavdkooij@kpnmail.nl 

0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl