3 februari 2023

Allerlei!




Deze kaarten heb ik begin januari 2023 gemaakt met oudere sets en papier. Want die blijven natuurlijk ook nog helemaal leuk en tja je kan nu eenmaal niet alles nieuw hebben. De bovenste kaart is 1 van de 3 en van de andere 2 ben ik vergeten een foto te maken. #whatsnew!!

Onderstaande fles heb ik aan een stalgenootje gegeven omdat ik helaas ongelukkig een tikje van mijn paard tegen mijn hoofd heb gekregen. Zij was zo lief om met mij en mijn jongste naar het ziekenhuis te gaan voor 4 hechtingen en hersenscan. Ennuh alles is alweer goed ;o)

 



Bedankt voor het langskomen en tot 'scraps!
Diana
T: 06-41226555

0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl