26 januari 2023

I'am back


Vanaf 2018 was ik Stampin'Up! demo af. Ik had het te druk met mijn paard en mijn vrijwilligerswerk en er zit maar 24 uur in een dag. Wel heb ik in de loop der tijd nog wel wat kaartjes gemaakt. Met name voor mijn toenmalige collega's. Zie bovenstaand overzichtje.

Doordat ik gestopt ben met mijn vrijwilligersactiviteiten heb ik Stampin'Up! weer teruggevonden en ben zelfs weer ingestapt als demonstratrice. Wie had dat verwacht? ik zeker niet en mijn vriendin Carmen die nu ook mijn teamleider is zeker niet. Ook heb ik vandaag 26/1 mijn starterspakket ontvangen en ik kan zeggen dat alle spulletjes nog altijd fantastisch van kwaliteit zijn. 

Met mijn demoschap ga ik geen party's of workshops geven, maar wil je een bestelling plaatsen of wil een catalogus ontvangen. Dan kan deze worden afgehaald in Den Haag, Wateringseveld of tegen verzendkosten worden toegestuurd.

Hou mijn blog in de gaten want ik zal nog wat achterstallig onderhoud plegen maar met name nog kaarten en dergelijke die ik laatstelijk heb gemaakt.

Groetjes Diana
E: dianavdkooij@kpnmail.nl


0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl