14 december 2016

#Stampin'Up! nog meer kerstkaarten


Zoals altijd ben ik weer laat met het maken van mijn kerstkaarten. Maar ook de onconventionele kleuren voor kerstkaarten vind ik nog altijd geweldig. De hit van vorig jaar de bundel "Flurry of Wishes" is de basis van deze kaarten en bij mij te bestellen. De belleltjes komen uit de set "Christmas Magic" ook weer zo'n must have set!!

Wil je Stampin'Up! producten bestellen dan kan dat via onderstaande gegevens.

Ik ga op naar nog meer kerstkaarten!!


Tot Scraps'!
Diana van der Kooij
Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708
email : Dianavdkooij@kpnmail.nl 

0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl