20 december 2016

#Stampin'Up! en nog weer meer kerstkaarten (6 stuks)


Nog altijd ben ik druk met de kerstkaarten en nu met name in het versturen. Tja en dan loop er weer tegenaan dat ik er natuurlijk te weinig heb gemaakt. Gelukkig zijn de note-cards & envelops een super snelle basis om nog wat kerstkaarten te maken. Voor deze kaarten heb ik de stempelsets "Reason for the Season en het bijpassende designpapier waar je super leuke elementen kan uitknippen. Maar natuurlijk ook mijn 2016 favoriet Christmas Magic.


Wil je meer weten of een bestelling plaatsen dan kan dat natuurlijk via onderstaand e-mailadres. 

Tot Scraps'!
Diana van der Kooij
Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708
email : Dianavdkooij@kpnmail.nl 





0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl