8 juni 2016

#Stampin'Up! gewoon woensdag



Alweer 1.5 weken geleden had ik mijn 1e catalogus lancering met BOGO bij mij thuis en zonder een kaartje te maken is event natuurlijk helemaal niets aan. We hebben een Shaker Card gemaakt en met de nieuwe Foam Adhesive Strips is het een "appeltje-eitje" om deze nu te maken. Normaal moest je er voor zorgen dat je geen gaatjes bij het opplakken van je foam en niet te vergeten de kosten hiervan. Dit is nu helemaal verleden tijd door deze super strips. 

De stempelset "Marquee Messages" is echt een top set om een shaker card van te maken. Als voorbeeld had ik 2 varianten gemaakt. De 1e is in Flirty Flamigo en de 2e in Sweet Sugarplum. 

Wil je meer informatie of een bestelling plaatsen dan kan je via onderstaande gegevens contact met mij opnemen.

Workshop
op vrijdagavond  24 juni heb ik mijn laatste workshop voor de zomervakantie en ik heb hiervoor nog 2 plekjes vrij. We maken het flower shop schilderijlijstje.  Je kunt je hiervoor via onderstaande gegevens hiervoor opgeven tot vrijdag 17 juni!!

Tot Scraps'!
Diana van der Kooij
Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708
email : Dianavdkooij@kpnmail.nl 



0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl