1 juni 2016

Oh Happy #Stampin'Up! Day


Het is vandaag 1 juni 2016 en voor ons als Stampin'Up! liefhebbers de dag waarop de nieuwe Catalogus 2016-2017 live is. Via het plaatje aan de rechterkant kan je de Catalogus online in PDF formaat bekijken. Ik hoop natuurlijk dat je de Catalogus net zo mooi en inspirerend vind als ik. 

Uiteraard kan je vanaf vandaag je bestelling bij mij plaatsen. 
Heb je nog geen vaste Stampin'Up! demonstratrice en je wilt graag de catalogus ontvangen dan kan je contact met me opnemen via onderstaande gegevens.

Ook hebben we weer nieuwe In-colors 2016-2018 en om je een indruk te geven van deze kleuren heb ik kleurenkaartjes gemaakt. Deze ontvang je tezamen met je nieuwe Catalogus 2016-2017.


Natuurlijk kon ik het niet laten om deze voor de foto de kleurenkaart te voorzien van een leuk jasje. De stempels komen uit de set "Pop of Paradise" en het grote blaadje heb ik met heat embossing goud gemaakt.

Heb je vragen of wil je een party/vriendinnen avond plannen en misschien zelf wel een Stampin'Up! demonstratrice worden dan is de maand Juni '16 de maand om dit te doen. Wil je meer hierover weten neem dan contact met mij op en ik vertel het je graag.

Tot Scraps'!
Diana van der Kooij
Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708
email : Dianavdkooij@kpnmail.nl 

0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl