21 mei 2016

#Stampin'Up! Beautiful Bunch


Ik weet dat er altijd een tijd van komen en gaan is van stempelsets als er nieuwe catalogus uitgebracht wordt. Maar de bundel "Beautiful Bunch" had ik nog nooit gebruikt, helaas is deze niet de enige. Het was dus hoog tijd om er snel wat mee te maken. De teksten zijn uit de stempelset "Remembering your Birthday". Wil je deze producten van mij overnemen? lees dan nog even door......


Op Woensdagochtend 1 juni vanaf half 10 heb ik mijn gratis Catalogus lancering met BOGO.  Je ontvangt sowieso een gratis Catalogus we doen een make an take. Wil je komen dan ben je van harte welkom en ontvang graag je email dat je komt.

Mijn kalender heb ik inmiddels ook weer aangevuld. Wil je komen dan kan je je opgeven via onderstaande gegevens. 

Tot Scraps'!
Diana van der Kooij
Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708
email : Dianavdkooij@kpnmail.nl 

0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl