23 mei 2016

#Stampin'Up! Pop up Paradise


Hoe hip is deze Flamingo wel niet.....je komt de flamingo echt overal tegen in winkels op kleding en nu ook in de leukste stempelset Pop up Paradise. Tezamen met het bijpassende papier Pop of Pink is hij echt te leuk te combineren.

Speciaal voor de aanloop naar de nieuwe catalogus doe ik aanstaande donderdagavond mee met de bloghop van de Pinkies. Dus ik hoop dat je terugkomt om hieraan mee te doen. ennuh de hop is te herkennen aan onderstaand logo!!



Op Woensdagochtend 1 juni vanaf half 10 heb ik mijn gratis Catalogus lancering met BOGO.  Je ontvangt sowieso een gratis Catalogus we doen een make an take. Wil je komen dan ben je van harte welkom en ontvang graag je email dat je komt.


Mijn kalender heb ik inmiddels ook weer aangevuld. Wil je komen dan kan je je opgeven via onderstaande gegevens. 

Tot Scraps'!
Diana van der Kooij
Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708
email : Dianavdkooij@kpnmail.nl 


0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl