10 februari 2016

#Stampin'Up! *gewoon woensdag Watercoloring


Ongeveer anderhalve week geleden heb ik een workshop gegeven waarin we een aantal watercoloring techniekjes hebben gedaan. Dit zijn de voorbeelden die ik gemaakt heb.



Bij deze 2 kaarten hebben we vooral ingekleurd en uit-gekleurd. Dat wil zeggen dat de rechter kaart in ingekleurd met de aqua-painters en onze Stampin'Up! inkt. De linkerkaart heb ik gestempeld in Watermelon Wonder en deze met de aqua-painters uit-gekleurd. Dit doe je door de gestempelde randen van de stempel te vervagen. Hierdoor krijg je een super leuk effect zoals je ziet.



Op deze kaarten gaat het vooral om de achtergrond. De linkerkaart heb ik met Stampin'write markers op een clear block gekleurd en deze vervolgens water erop gesprayd en dit op het shimmery white cardstock gestempeld. De rechter kaart is met aqua-painters gedaan maar dan heb ik hiermee strepen getrokken op het watercolor paper en hieruit rondjes geponst. Zo zie je met weinig extra materialen kan je door water toe te voegen hele gave effecten creĆ«ren. 

Als je ook hiermee wil kennis maken dan kan je zelf natuurlijk ook een workshop party geven.

Kalender
Woensdag 17 februari  koffie en kaart ochtend vanaf 9:30. 
We maken 2 kaartjes. Op 1 kaart gaan we een watercolor techniek toepassen. De 2e kaart wordt een echte verjaardagskaart.. De kosten hiervoor bedrage € 5,00 per persoon (incl. koffie, thee en wat lekkers). Doe je een bestelling van tenminste € 60,00 of meer dan is de make an take gratis.

Heb je zin in een uitdaging? 
De Thin of Cards project kit zullen we op Vrijdag 26 februari vanaf 19:30 gaan maken. 
Deze project kit bestaat uit 16 kaarten (4 van elk design). De kosten voor deze uitdaging bedraagt € 35,75 per persoon. Dit is uiteraard inclusief de Thin of Cards project kit (blz. 152 van de jaarlijkse catty). De Inkt, koffie, thee, limonade en wat lekkers verzorg ik.


Heb je vragen of wil je je aanmelden voor 1 van de workshops of make an takes, dan ben ik via onderstaande gegevens te bereiken.


Wil je meer weten of een afspraak maken via onderstaande gegevens ben ik te bereiken......

Tot Scraps'!
Diana van der Kooij
Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708
email : Dianavdkooij@kpnmail.nl 

Built for Free Using: My Stampin Blog



0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl