6 januari 2016

#Stampin'Up! gewoon woensdag


Het is woensdag en vandaag heb ik een kaartje gemaakt waar niet een stempelset centraal staat maar het papier en de embellishement kit "Love Blossoms". Op zich is natuurlijkValentijn een heel leuk thema maar in Nederland nog altijd minder populair dat andere Engelstalige landen. Maar gelukkig kan je hartjes e.d. ook gebruiken voor vriendschap en felicitatie's. De stempel die ik gebruikt heb komt ook uit de nieuwe Spring/Summer catalogus en bestaat uit 10 rubberen stempels met hele diverse teksten.  Dus voor elke gelegenheid wat wils.

Ik hoop dat je ook net zo enthousiast bent over de nieuwe Spring/Summer Catty als ik. Heb je nog niet gekeken dan kan je door de plaatjes aan te klikken digitaal de Catalogus en SaB folder bekijken.

Natuurlijk zijn op woensdag ook de weekly deals bekend:





Wil je meer weten of bestellen dan kan dat via onderstaande gegevens.

Heb je interesse in een make an take of workshop kijk dan via bovenstaande pagina's naar mijn kwartaal kalender van 2016.


Tot Scraps'!/
Diana van der Kooij
Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708
email : Dianavdkooij@kpnmail.nl 

Built for Free Using: My Stampin Blog

0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl