24 november 2015

#Stampin'Up! vervolg verslagje deel II


In deel 1 van mijn verslagje had ik geschreven dat ik nog met wat foto's zou komen van On Stage Live. Dus hier nog wat foto's die ik wil delen. Bovenstaande foto laat zien dat Stampin'Up! alles voor je kan zijn wat jij wil in welke kant je ook opgaat. 


*mijn cadeautje aan demo support. 


Zoals ik ook heb geschreven hadden we de 1e avond met alle demo's die hoger zijn dan zilver elite een speciale avond. En op deze avond zijn we met alle aanwezige Nederlandse demo's op de foto geweest. helaas hebben we nog altijd niet de officiƫle foto. Maar met deze ben ik ook heel blij.
   
met Krista

met Carmen, Margriet en Miranda     

lunch in a box
  

met terri 

Natuurlijk zijn er nog de selfie's die gemaakt zijn en wat altijd zo'n lol geeft. Onze ontbijt afspraakjes met Miranda en Margriet, ook zo verschrikkelijk gezellig. Met Krista ff gekke bekken trekken en niet te vergeten met Terri een selfie maken maar let vooral wat er op de achtergrond gebeurt. 

Wil je dit zelf ook eens mee maken dan kan je natuurlijk lid worden van mijn team. Via bovenstaande tabbladen kan je lezen hoe of wat. Maar ook dat er echt geen addertjes onder het gras zitten. Uiteraard ben ik ook bereikbaar voor informatie hieromtrent. Ennnnn denk eraan je kan al per 3 december pre-orderen voor de nieuwe Spring/Summer Catalogus inclusief SAB.

Tot Scraps'!
Diana van der Kooij
Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708
email : Dianavdkooij@kpnmail.nl 

0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl