18 november 2015

#Stampin'Up! *gewoon woensdag (avond)


Natuurlijk ben ik deze woensdag nog altijd in de ban van On Stage Live. Dit cadeautje heb ik gemaakt voor mijn bestie Carmen. Ze had namelijk nog een verjaardagscadeau te goed en het leek me een goed moment om deze bijna een half jaar later in onze hotelkamer te geven. Ik had een heel mooi armbandje gekocht van Julie Dans Juwels en gelukkig vond zij het ook.

Het zakje heb ik gemaakt met de Gift Bag punchboard. Om het zakje op te leuken heb ik ook hier gebruik gemaakt van de Birthday blossoms stempelset en de grote Butterflies thinlits.

Vergeet niet de 20% actie uit onderstaande postje....morgen gaat hiervoor een verzamelbestelling eruit.

Tot Scraps'!
Diana van der Kooij
Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708
email : Dianavdkooij@kpnmail.nl

0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl