21 september 2015

#Stampin'Up! *pepermunt


Ik zie dat ik nogal achter loop met het plaatsen van wat ik laatstelijk gemaakt heb. deze halve treatbags heb ik gemaakt voor de lancering van de nieuwe Autumn/Winter catalogus. Om niet het geijkte chocolade toe te voegen heb ik mijn favoriete rol pepermunt erin gedaan.

Het gebruikte DSP komt uit de paperpad Winter Wonderland en de tekst komt uit de stempelset A Little Something.

Heb je zondag 4 oktober zin in een dagje uit met Stampin'Up! dan kan je je opgeven voor een zeer leuke, leerzame en gezellige dag in Delft. >Hier< kan je meer info hieromtrent lezen en je natuurlijk opgeven!!

Tot Scraps'!

Diana van der Kooij
Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708
email : Dianavdkooij@kpnmail.nl


0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl