24 september 2015

#Stampin'Up! *Gewoon woensdag helemaal vergeten!!


Nou was ik vorige weer er niet om mijn woensdagpost te posten, ben ik het gisteren gewoon vergeten.....maar hierbij alsnog een aantal bedankjes die ik heb gemaakt met toch weer de stempelset Oh my Goodies. Het blijft toch 1 van mijn favorieten. De tag is gemaakt met de tagtopper die deze week in de Weekly deals zitten. 

Heb je zondag 4 oktober zin in een dagje uit met Stampin'Up! dan kan je je opgeven voor een zeer leuke, leerzame en gezellige dag in Delft. >Hier< kan je meer info hieromtrent lezen en je natuurlijk opgeven!!

Hierbij de weekly deals van deze week:

Zit er wat voor je bij dan kan je mij mailen of bellen via onderstaande gegevens. 

Tot Scraps'!

Diana van der Kooij
Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708
email : Dianavdkooij@kpnmail.nl

0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl