15 april 2015

#Stampin'Up! #SU gewoon woensdag.




Wat een mooie "gewone"woensdag" is het......Ik geniet er zo van als het zonnetje heerlijk schijnt. Hierbij kan mijn vlaggenlijn "Happy Spring" niet ontbreken.

Ik heb gebruik gemaakt van de Party Pennants Bigz (sizzix stans), de feather thinlits, de Butterflies Thinlits, de little letters thinlits oftewel tot nu toe veel gestanst. maar ook heb ik de achtergrondstempel Something Lacy gebruikt, de doillies en de butterfly ponzen.



#weloveDS
Met een aantal Nederlandse demo's hebben we via onze Facebookgroep een oproep gedaan om allemaal een bannerdeel te maken.  Dit om te laten zien dat we love demosupport"" . met al deze delen kunnen ze een hele diverse slinger maken. Caro heeft deze zware klus op zich genomen en de doos is onderweg naar Duitsland. Ben heel benieuwd naar het eindresultaat en hoe mijn deel in het geheel zal passen.

Nieuwsbrief
voor mijn nieuwsbrief lezers er is zojuist weer 1 verstuurd. Ik raad je aan deze goed door te nemen er staan nogal wat catalogus nieuws in. Wil je deze ook ontvangen stuur me een mailtje!!

Tot Scraps'! Diana


Onafhankelijk Stampin'Up! demostrator

telefoon: 06-41226555 / 070-3935708



Weekly Deals tot en met 21 april 




Wil je mee profiteren op dinsdag 21 april doe ik een verzamelbestelling......dit geldt ook voor producten die op de retired lijst staan.....

0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl