19 april 2015

#Stampin'Up! #SU Choose Happiness


Van de week weer eens heerlijk gestempeld en met een beetje van mezelf en een beetje van Pintrest 

Voor deze kaart heb ik de stempelset Choose Happiness gebruikt en wat een prachtige set is het eigenlijk. De bloemen heb ik in 2D geknipt en de hartjes van de bloem met mijn Aquamarker bewerkt. 

Ik wens iedereen een fijne zondag en tot woensdag gewoonlijk.

Tot Scraps'! Diana

Onafhankelijk Stampin'Up! demostrator

telefoon: 06-41226555 / 070-3935708

N.B. mijn workshopkalender is ook weer ge-update dus ben je in de gelegenheid kom een keer gezellig langs.

0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl