10 september 2014

#Stampin'Up! #Big Shot Woensdag *Season's Greetings


Goedemorgen het is tijd voor Big Shot Woensdag. Ik heb een kerstkaart gemaakt, met een bijpassende nieuwe "petite Cafe gift bags". De gene die mij al een tijdje volgen ben ik niet heel erg van de traditionele kerstkleuren. De kleur die ik hier gebruikt heb is Bermuda bay en Wisper white. 



Ik heb gebruik gemaakt van de nieuwe "Star framelits" met de bijpassende stempelset "Bright & Beautiful". Deze nieuwe framelits zijn echt onwijs gaaf en heel divers, uiteraard leuk voor kerstkaarten maar ook top voor jongenskaarten. Omdat ik wel van een sterretje hou, heb ik natuurlijk ook de nieuwe embossingfolder "Lucky Stars"en de border pons "Confetti Stars".  Het leuke van de pons is dat je de uitgeponste sterren natuurlijk weer kan gebruiken voor een evt. schudkaart.

Niet vergeten: 12 september X-mas Bogo te Den Haag (1 plaatsje vrij)
                       4 oktober World Card Making Day te Delft

Voor meer informatie schroom niet contact met me op te nemen. Of meld je gezellig aan!!

Tot Scraps'! ~Diana~

Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708



volg me via mijn facebookpagina Scraps by Diana
of ga naar mijn pinterest voor meer ideeën.

0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl