3 september 2014

#Stampin'Up! Big Shot Woensdag *Eet smakelijk


Goedemorgen voor deze woensdag heb ik dit bestek-opberg-zakjes gemaakt. Ik heb gebruik gemaakt van de bloemenhit uit de jaarlijkse Stampin'Up! catalogus"Flower Patch". 


De Flower Patch stempelset kan geleverd worden in een voordelige bundel (-15%) met bijpassende framelits. Als je deze set gaat gebruiken let dan wel op, dat je je afdrukjes maakt op je prikmatje o.i.d. Helaas was ik dat even vergeten....gelukkig maar 2 afdrukjes ;) 


De kleuren die ik gebruikt heb zijn: Melon Mambo, Lost Lagoon en Soft Sky. Het designer paper is het nieuwe "krantenpapier" Typeset.

Niet vergeten: 12 september X-mas Bogo te Den Haag 
                       4 oktober World Card Making Day te Delft

Voor beide data zijn er nog plaatsen vrij....voor meer informatie schroom niet contact met me op te nemen. Of meld je gezellig aan!!

Tot Scraps'! ~Diana~

Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708



volg me via mijn facebookpagina Scraps by Diana
of ga naar mijn pinterest voor meer ideeën.

0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl