10 juli 2013

Stampin'up! *launch party make en take!


Vorige week had ik 2 Stampin'In! Buy one, Get one party's voor de lancering van de nieuwe Catalogus 2013/2014. Het was super leuk en iedereen was gelukkig heel blij en enthousiast met het maken van de make en take die ik had verzonnen. Maar ook was iedereen heel enthousiast om retired te kopen en dit bedrag weer te besteden aan producten uit de nieuwe Catalogus. Oftewel je ontvangt 1 of meerdere producten voor niets.

Voor de make en take heb ik gebruik gemaakt van nieuw Tag a Bag assessory Kit (blz 158). Maar ook heb ik hierbij gebruik gemaakt van de nieuwe kleuren Smoky Slate en Strawberry Slush en het design papier Quatrefancy Specialty.

Mocht je ook een catalogus 2013/2014 willen ontvangen, dan kan je deze kopen door mij een email te sturen. Maar wil je ook zo'n make en take maken op jouw stempelparty dan kom ik natuurlijk graag. Hopelijk tot horens en tot gauw !!

 Tot Scraps'! ~Diana~

Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708


3 reacties:

  1. Mooi kaartje weer en jouw idee van 'retired' producten kopen en zo gratis nieuwe producten ontvangen is erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helaas is het niet mijn Idee Miriam....maar wel super om te doen!!

    Groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. fab card Diana - had to case it for my Mum's Birthday! Linked back to you on my blog.
    Love
    Victoria
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl