15 mei 2017

#Stampin'Up! Sebastiaan is jarig




Vandaag is mijn jongste jarig......alweer 14 jaar geworden en 1.84 cm lang. Hij wil graag nieuwe rijlaarzen maar omdat we ons paard pas hebben verkocht gaan we ze uiteraard kopen zodra we een nieuw paard hebben. Want ja wie weet hoe lang het nog duurt en hoe lang hij uiteindelijk zal worden. #groeitalskool.

Het cadeauenvelopje is een idee uit de nieuwe catalogus zo ook de gebruikte stempeltjes, Ja ja een Nederlandse set "voor elke gelegenheid'. Helaas is de nieuwe Circle Tab pons nog niet verkrijgbaar. Maar wat is nu deze pons. Dit is een pons die lijkt op wat ik gemaakt heb om de kaart uit het mapje te trekken en dan in 1 geheel en als pons. Oftewel voor mij 1 van de wannahaves......

Heb je een bestelling of wil je meer informatie over Stampin'Up!, dan kan je via onderstaande gegevens contact met mij opnemen.

Tot Scraps'!
Diana van der Kooij
Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708

email : Dianavdkooij@kpnmail.nl 

0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl