28 juni 2017

#Stampin'Up! verzamelpost


Ik ben een tijdje uit de roulatie geweest en helaas zal dat nog langer zijn daar ik mijn bovenarm heb gebroken. Dus met 1 hand knutselen zal niet gaan lukken. deze kaarten heb ik allemaal gemaakt voor Onstage Live in april en ook tijdens het event in Amsterdam.

Bij deze maak ik ook gelijk van de gelegenheid gebruik om mee te delen dat mijn Facebook pagina "Scraps by Diana" uit de lucht gaat. Alles zal voortaan via mijn blog medegedeeld worden.







het jute zakje is gevuld met basilicum zaadjes




Mijn OnStage live Swaps (april 2017)

.




En de make en take kaarten van Onstage live (april 2017)

Heb je een bestelling of wil je meer informatie over Stampin'Up!, dan kan je via onderstaande gegevens contact met mij opnemen.


Tot Scraps'!
Diana van der Kooij
Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708


email : Dianavdkooij@kpnmail.nl 

0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl