16 april 2017

#Stampin'Up! Vrolijk Pasen


Alhoewel 1e Paasdag er bijna opzit, wil ik toch dit doosje delen. Ook is het hier stil geweest na OnStage live by Stampin'Up!. Ik had afgelopen week hele wilde plannen en zo ook de afgelopen week vrij genomen van werk. Helaas ben ik snot, snip en honds verkouden geweest dat ik eigenlijk naast op de bankhangen niets heb gedaan. Jammer van mijn week maarja die daarvoor was dan ook mega druk. Uiteraard heb ik wel een super leuke tijd gehad op OnStage live en als je mijn Facebook pagina volgt was dat denk ik wel te zien.

Dit eierdoosje is kant en klaar verkrijgbaar en met de eierkaarsen van de lidl een leuk paascadeautje. De kip was een gratis SAB geschenk en ook weer heel toepasselijk en hij is te koop. Het groen de in-color Cucumber Crush die dit jaar vervangen wordt. Heb je interesse in de In-colors 2015-2017 dan zijn deze ook te koop als complete set met alles wat ik ervan heb.

Heb je een bestelling of wil je meer informatie over Stampin'Up!, dan kan je via onderstaande gegevens contact met mij opnemen.

Tot Scraps'!
Diana van der Kooij
Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708
email : Dianavdkooij@kpnmail.nl 


0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl