4 mei 2016

#Stampin'Up! en het is weer "Gewoon woensdag"


Het is alweer woensdag en ik ben nu anderhalve week terug uit the USA. Nog altijd ben ik vol van mijn/onze reis en kom tussen mijn foto's en filmpjes elke keer wat tegen. Inmiddels heb ik 2 filmpjes geplaatst op mijn youtube kanaal.  

Op de bovenstaande foto zijn de stempelsets die ik heb gekregen en de Designer Tin of Cards heb ik gewonnen met een prize Patrol. Ik ben super blij met deze set want deze hoort weer bij een super coole tin. Tevens zie je ook de gezellige nieuwe In-Color kleurtjes. Ik vind ze super mooi en ben er ook erg blij mee.


Deze kaarten heb ik gemaakt met de favorite set van Sarah. Iedereen die naar OnStage is geweest heeft deze stempelset "Marquee Messages". De linker kaart is gemaakt met als basis Dapper Denim gecombineerd met Bermuda Bay en is echt een verjaardagskaart voor een jongen.

De rechterkaart is wat verdrietiger....Ik stuur regelmatig kaarten aan kinderen die heel ziek zijn (Post voor Kanjers) Deze kaart is voor een jongen van 15 jaar die zeer waarschijnlijk het ziekenhuis niet meer uitkomt als de antibiotica niet aanslaat. Dus een kaartje is dan toch wel het minste wat ik kan doen voor deze "Awesome" jongen.

Workshop
Op veler verzoek gaan we eindelijk het flowershop fotolijstje maken.
en wel op vrijdag 20 mei van 19:30 tot 21:30. De kosten hiervoor zijn € 12,50 per persoon.

Je kan je opgeven en betalen tot en met 13 mei 2016. Na betaling is je inschrijving definitief.


Let Op!Helaas zal er ook weer het één en ander wijzigen bij het verschijnen van een nieuwe catalogus. De prijs van het Cardstock zal vanwege de gestegen grondstofkostenprijs en de slechte Eurokoers omhoog gaan.

Dat betekent dat het gekleurde cardstock per pak van € 8,50 naar
€ 9,75 verhoogd zal worden. Voor very vanilla en whisper white zal de prijs wijzigen van € 9,75 naar € 11,00.

Dus als je je papier voorraad nog wil aanvullen; dan kan je dit nog tot en met 31 mei 2016 voor een lagere prijs doen.


Catalogus Release
Wil je een catalogus in de post ontvangen dan kan je me een mailtje sturen via onderstaande gegevens.


Heb je vragen en of opmerkingen dan kan je me bereiken via onderstaande gegevens.

Tot Scraps'!
Diana van der Kooij
Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708
email : Dianavdkooij@kpnmail.nl  

0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl