26 april 2016

#Stampin'Up! #inkup OnStage live USA 2016


Daar ben ik weer na een geweldige trip naar the USA. Wat voornamelijk in het teken stond van OnStage live in Salt Lake City. Na een vlucht van 10 uur ben ik opgehaald door 4 geweldige Nederlandse Demo's ( Maaike, Jolan, Yolanda en Eveline). Echt zo leuk dat ze me kwamen ophalen.


Vanuit het vliegveld zijn we gelijk naar Riverton gereden waar het hoofdkantoor is van Stampin'Up! daar kregen wij een exclusive tour door het gebouw. Wat natuurlijk heel erg leuk was en onze gids Mindy was ook super tof om mee rond te hangen. 

  
Yolanda, Jolan, Maaike, ikke en Eveline

het magazijn, ook hieruit wordt er naar Europa verscheept.


Tja en dan is het ineens donderdagmiddag en dan gaat de SU gekte echt los. Natuurlijk kon ik het niet nalaten om er een filmpje van te maken. 




Natuurlijk ook weer een heleboel selfie's met SU Celeb's. Waarmee het ook gewoon super leuk mee praten is. Als je mijn Facebook pagina heb bekeken de afgelopen weken dan heb je deze foto's al gezien. ook staan hier de swaps die ik heb gekregen op. De swaps die ik had gemaakt staan in onderstaande collage.

Ook had ik de mogelijkheid om Paper Pumkin aan te schaffen en ja die kans laat ik mezelf niet ontnemen. Paper Pumkin is een abonnement wat je neemt om maandelijks een kit te ontvangen waarmee je gelijk aan de slag mee kan, want werkelijk alles zit erbij en helaas alleen te koop in the USA.


Tja en de belangrijkste dit is de voorkant van de nieuwe Catalogus.......weer helemaal nieuw en verfrissend en verkrijgbaar halverwege mei. Omdat er weer heel veel nieuws komt kan je met deze >link< kijken wat eruit gaat en eventueel met een mooie korting alsnog aanschaffen. Je bestelling kan je sturen naar Dianavdkooij@kpnmail.nl

Heb je vragen en of opmerkingen dan kan je me bereiken via onderstaande gegevens.

Tot Scraps'!
Diana van der Kooij
Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708
email : Dianavdkooij@kpnmail.nl 

0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl