11 mei 2016

#Stampin'Up! gewoon woensdag met Moroccan Nights



Vandaag heb ik deze 2 kaartjes gemaakt met de Moroccan Nights stempelset. Deze set is een hele nieuwe en was op OnStage Live in Salt Lake City een give away voor alle aanwezigen. De kleurtjes die ik heb gebruikt zijn natuurlijk de nieuwe In-colors 2016-2018. Het leuke van deze set is dat je met weinig materialen een hele complete kaart maak.


Inmiddels heb ik ook de nieuwe catalogussen in huis. Heb je nog geen vaste Stampin'Up! demonstratrice dan kan je deze natuurlijk bij mij ophalen of op mijn woensdagochtend catalogusparty van 1 juni komen. Maar uiteraard kan ik je er ook 1-tje toesturen.

Mijn kalender heb ik inmiddels ook weer aangevuld. Wil je komen dan kan je je opgeven via onderstaande gegevens. 

Tot Scraps'!
Diana van der Kooij
Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708
email : Dianavdkooij@kpnmail.nl 

0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl