30 maart 2016

#Stampin'Up! Gewoon Woensdag....sweet 16



Ja de kaart zegt het zelf wel.....een verjaardagskaart voor een nu 16 jarig meisje.

En wat heb ik de bundle Number of Years onderschat. Het is echt een super leuke en multifunctionele set. Voor verjaardagen, jubilea en natuurlijk trouwdagen. Deze set is voor mij een echte blijver!
Een selectie wat ik gebruikt heb voor de kaart staat onderin deze blogpost


Ben je ook helemaal weg van deze kleuren en wil je niet misgrijpen qua papier of refills. Dan is dit het moment om ze te bestellen. Morgenavond (31-3)  doe ik een laatste Sale-a-Bration bestelling !!
Je kan deze doorgeven via Dianavdkooij@kpnmail.nl

Woon je niet in mijn buurt dan zijn de bezorgkosten voor een Sale-a-Bration bestelling (ad. 60€) voor mijn rekening!!

Tot Scraps'!
Diana van der Kooij
Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708
email : Dianavdkooij@kpnmail.nl 

0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl