27 maart 2016

#Stampin'Up! Vrolijk Pasen





Allereerst vrolijk Pasen iedereen.....maar tot mijn schrik ben ik afgelopen woensdag mijn item vergeten te plaatsen (bloos). 

Hoe leuk is het om met Pasen een doosje met eitjes cadeau te doen voor je eventuele visite. Oftewel het grote doosje hebben we afgelopen vrijdag om mijn thuis workshop gemaakt met de Envelop Punchboard. Met daarbij hebben ze nog 2 kaarten gemaakt waarvoor ik deze kaarten ter inspiratie heb gemaakt. Het leuke vind ik altijd dat dan de meest diverse kaarten gemaakt worden. 

In onderstaand overzichtje heb ik de producten weergegeven die we in grote lijnen hebben gebruikt. Heb je vragen hierover dan kan je me uiteraard een mailtje sturen.



Vergeet niet het is de laatste Sale-a-Bration week....op 30 maart doe ik nog een laatste verzamelbestelling. 


Tot Scraps'!
Diana van der Kooij
Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708
email : Dianavdkooij@kpnmail.nl 


0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl