6 april 2016

#Stampin'Up! gewoon woensdag maar dan met een terugblik.....


Vandaag een projectje wat ik al een hele tijd geleden heb gemaakt en wel op 5 mei 2015 maar nooit gepubliceerd heb. Helaas is de pons met de pijl niet meer in de huidige Stampin'Up! collectie maar gelukkig wel in die van mij ;). 

Het papier wat ik heb gebruikt is kraft cardstock en dat heb ik met Witte Craft inkt ge-white-wased. Vervolgens heb ik weer met het Witte Craft inkt met een spons dauber de stippen erop gemaakt. Hierdoor heb je met 1 stukje cardstock een hele andere buitenkant ten opzichte van de binnenkant.



Omdat ik morgen een teamavond heb heb ik dit project ook in een nieuw jasje gestoken. We gaan namelijk een shoebox ruil doen. Dat houdt in dat ik een projectje maak en daarbij materialen verzamel om voor iemand anders zo'n zelfde projectje te laten maken. Dus ik ben heel benieuwd wie uit mijn team de eer heeft (*lol). Ik heb uiteraard wel een beschrijving gemaakt!!

Inmiddels ben ik begonnen met het aftellen voor mijn reis naar Salt Lake City en ook voor het maken van Swaps. De teller staat op 65 stuks dus ik wil proberen om er nog 35 bij te maken...... 

Heb je vragen en of opmerkingen dan kan je me bereiken via onderstaande gegevens.

Tot Scraps'!
Diana van der Kooij
Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708
email : Dianavdkooij@kpnmail.nl 

0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl