13 januari 2016

#Stampin'Up! Gewoon woensdag




Mijn neefje Djonno is jarig geweest en omdat hij voor een ps4 aan het sparen is wilde hij uiteraard geld voor zijn verjaardag. Tja en dan kan je als kaartenmaker natuurlijk niet met alleen een envelop aankomen, vandaar dit mapje. Dit modeltje maak ik zeker meer dan 1 keer per jaar en dat is vooral omdat het een makkelijk maatje is om stroken papier op te maken. Uiteraard was hij meer blij met de inhoud en ik minder blij met de wazige foto, excuus.

Zoals je misschien al gezien hebt heb ik een balk in mijn blog berichtjes waar je kan zien welke producten ik voor een kaart en/of project heb gebruikt. Dit geldt ook voor de Weekly Deals deze zijn aan de rechterkant zichtbaar.

Wordt ook lid van mijn team t/m 31 maart 2016 hebben we een fantastische aanbieding!! 
Wat betekent deze aanbieding: je zoekt een productpakket uit voor precies 220€ en je betaalt er 129€. Wat in dat pakket zit is helemaal jou keuze.......dat kan dus variĆ«ren van inkt, papier, bundels en zelfs de Bigshot is een mogelijkheid. Het enige wat je hiervoor moet doen is lid worden van mijn team. Zijn er addertjes onder het zogeheten gras........NEE.
Wil je meer weten klik op bovenstaande pagina en daar leg ik beknopt het een en ander uit. Maar bellen of mailen kan natuurlijk ook.

Tot Scraps'!
Diana van der Kooij
Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708
email : Dianavdkooij@kpnmail.nl 


Built for Free Using: My Stampin Blog

0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl