10 januari 2016

#Stampin'Up! Thanks with Birthday Blossoms



Al een tijdje geleden heb ik de deze extra grote lucifermapje gemaakt. In de mooie zoete kleur blushing Bride en met de stempelset Birthday Blossoms. 

Niet alleen aan mijn kaarten en projectjes besteed ik veel aandacht maar ook aan mijn blogpagina's. In deze pagina's leg ik uit wat het betekend om een workshop/party te houden, een bestelling te plaatsen, maar ook mijn Agenda en niet te vergeten ook wat het inhoud om zelf lid te worden van mijn team. 

Momenteel hebben we een aantal geweldige actie's; bij besteding van iedere 60€ mag je een gratis Sale-a-Bration product uitkiezen. Maar ook een geweldige instapactie....voor het bedrag van 129€ stap je in en je mag voor 220€ aan producten kiezen. oftewel bijna 100€ aan gratis producten. Meer weten neem contact met me op!!

Sale-a-Bration make an take feestje is op Donderdag 14 januari 2016 vanaf 19:30 bij mijn thuis plaatsvinden. We maken een kaart met de Birthday Blooms Set (als je ze hebt, waterpennen mee) De kosten hiervoor bedragen 5€ per persoon en bij een bestelling van 60€ op meer is deze gratis. 

Tot Scraps'!
Diana van der Kooij
Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708
email : Dianavdkooij@kpnmail.nl 
Built for Free Using: My Stampin Blog

0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl