12 augustus 2015

#Stampin'Up! #SU gewoon woensdag *voor Cecilia


We zijn weer terug van weg geweest.....ruim 3 weken gekampeerd op onze favoriete camping in Spanje. Wat weer helemaal te leuk was, dus volgend jaar weer ;)

Per 1 augustus heb ik samen met Sebastiaan een paardje gekocht, genaamd Vartiesan (roepnaam Vartos). Ik was al zeker een half jaar op zoek naar een geschikt paard voor ons en de manege eigenaresse heeft me hier dusdanig goed mee geholpen dat ik een mooie fles Cava uit Spanje voor haar heb meegenomen. Natuurlijk heb ik deze voorzien met een label met de Thanks stempel uit de set "Fabulous four".


Sebastiaan met Vartos

Omdat het woensdag is zijn er ook weer nieuwe weekly deals. Ik heb begrepen dat deze toch lastig te vinden zijn zal ik proberen deze ook elke woensdag samen met mijn vaste item te plaatsen. Wil je bestellen dan kan je me mailen via onderstaand mailadres.


Zoals je waarschijnlijk wel gezien zult hebben komt de nieuwe Autum-Winter Catalogus er weer aan. Uiteraard heb ik er ook weer een heel aantal besteld. Wil je ook deze catty ontvangen stuur me een mailtje en tegen de verzenkosten stuur ik je er 1 toe. Ennuh ik kan alvast verklappen dat ie super dik en super vol staat met voor elk wat wils....

Tot Scraps'!
Diana van der Kooij
Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708
email : Dianavdkooij@kpnmail.nl




0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl