8 juli 2015

#Stampin'Up! gewoon woensdag *voor mijn jongens


Voorlopig i.v.m. de vakantieperiode mijn laatste "gewoon woensdag". Om de vakantieperiode in te luiden en heb ik voor mijn jongens 2 zakjes (uit de vorige catty) gemaakt met daarin een leuke bijdrage. De tekst vond ik wel toepasselijk uit de set Oh My Goodies, al is ie slecht te zien op de foto, "live Well, Laugh Hard, Love Big" daar hoef je volgens mij niets aan toe te voegen.


Omdat het dus zomervakantie is zal ik beperkt beschikbaar zijn. Via mijn facebook pagina zal ik uiteraard de weekly deals blijven posten en eventuele bestellingen zullen rechtstreeks naar je worden toegezonden. Ik wens iedereen een fijne en zonnige vakantie periode toe.

Tot Scraps'!
Diana van der Kooij
Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708
email : Dianavdkooij@kpnmail.nl

0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl