19 augustus 2015

#Stampin'Up! *Gewoon woensdag


Zoals bekend is het mogelijk om als # SU Demonstratice al eerder te bestellen uit de nieuwe autumn/winter catalogus. Zo heb ik dus ook vorige week een bestelling hieruit gedaan. Om nu niet gelijk aan de kerst te gaan, heb ik als allereerste gespeeld met de nieuw (square) vierkanten pillow box thinlits. Maar ook met de nieuwe percision base plate voor de Bigshot.

Van de square pillow box heb ik 1 inklapvouw verwijderd waardoor ik een soort van (fry) frietdoosje krijg. De Percision base plate is een nieuwe plaat voor je Bigshot waar je dus thinlits op kan stansen die heel veel details hebben, zoals de bovenstaande vlinder. Hierdoor is het niet meer noodzakelijk om bakpapier en andere laagjes te gebruiken om je thinlits uit te stansen met veel details. Ook uit de nieuwe catalogus is de iced rhinstone die ik gebruikt heb op de vlinder.

Ook deze week zijn er weer nieuwe weekly deals en 1 van de deals is de teksten stempelset "And Many More" deze set is een aanwinst en een verruiming van je tekststempels want hij is super divers en nu heel betaalbaar. Op mijn doosje heb ik ook een tekst hieruit gebruikt.
Wil je bestellen dan kan je me mailen via onderstaand mailadres. Wil je ook een Autumn/Winter catalogus ontvangen stuur me een mailtje en tegen de verzenkosten stuur ik je er 1 toe. 


Tot Scraps'!
Diana van der Kooij
Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708
email : Dianavdkooij@kpnmail.nl

0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl