29 april 2015

#Stampin'Up! #SU gewoon woensdag *A little something cute...


Qua tijd een beetje later dan gebruikelijk. Maar ik heb voor deze woensdag laat ik de Petite Cafe Gift Bag zien. Dit zakje heb ik gevuld met fresia bolletjes. Om mezelf nog wat meer te pijnigen heb ik wederom gebruik gemaakt van de Dictionary achtergrond stempel. Echt te erg dat ie eruit gaat. Maar ook van de tag topper pons.

Volgende week ben ik zeer waarschijnlijk niet in staat om mijn topic "gewoon woensdag" te plaatsen. Vrijdag onderga ik een lichamelijke ingreep en ik weet uiteraard op voorhand niet hoe ik daaruit kom. Gelukkig hebben we een laptop, tablet en een andriod telefoon.....dus online zijn is het probleem niet ;)

Tot Scraps'! Diana

Onafhankelijk Stampin'Up! demostrator

telefoon: 06-41226555 / 070-3935708

N.B. mijn workshopkalender is ook weer ge-update dus ben je in de gelegenheid kom een keer gezellig langs.


0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl