22 april 2015

#SU #Stampin'Up! Gewoon woensdag *welcome Baby


Na alle commotie van gisteren is het gelukkig weer gewoon woensdag. Dit baby kaartje heb ik voor een oma gemaakt die dus een kleindochter heeft gekregen en wat fijn hieraan is dat alle gebruikte stempels nog in ons assortiment blijven. Althans met 1 set is het nog afwachten (zie hieronder).

Het ruitje heb ik gemaakt met de de bloemstelen van de Painted Petals. Doordat ik de Photopolymer set heb, was het met een papiertje en het betere mik-werk zo gebeurt en met een maximum effect.
De andere sets die ik gebruikt heb staan in de labels weergegeven.


De producten van de retiredlist oftewel de uitverkooplijst gaan erg hard en sommige producten zijn al zo populair dat deze al zijn uitverkocht. Een hoop van deze uitverkochte producten heb ik ook en zullen tijdens mijn BOGO* verkocht worden. Dus hou je agenda vrij op 3 juni 2015. Details hierover volgen later nog.

In mijn onderstaande berichtje heb ik de PDF doorgegeven van de lijsten maar omdat er al veel producten zijn uitverkocht heb ik hierbij de link naar mijn online store waar het assortiment gelijk wordt bijgehouden. Dit kan ook via de "E" aan de rechterzijde. Nog altijd geldt bij besteding van tenminste 75€ ontvang je 50% korting op de verzendkosten. 


Tot Scraps'! Diana

Onafhankelijk Stampin'Up! demostrator

telefoon: 06-41226555 / 070-3935708

N.B. mijn workshopkalender is ook weer ge-update dus ben je in de gelegenheid kom een keer gezellig langs.


*BOGO staat voor Buy one get one free. Oftewel koop bij mijn producten voor de geldende catalogus prijs en zoek voor het zelfde bedrag in de nieuwe catalogus een product na keuze uit.

0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl