6 mei 2015

#Stampin'Up! #SU gewoon woensdag *Happy Mother's day


Het is woensdag en bijna Moederdag. Een paar weekjes geleden heb we als workshop de "Tag a Bag gift box" opgepimpt. Met de Scallop tag pons heb ik de sluiting gemaakt. De teksten zijn uit de stempelset Crazy about you. Deze tekstjes zijn super goed met elkaar te combineren waardoor je altijd een passende tekst bij de hand hebt. 

Uiteraard is het doosje gevuld met Chocolade en de vulling heb ik gemaakt met dunne strookjes papier en met je bonefolder (vouwbeen) maak je er zo een krulletje in. Hierdoor heeft je doosje toch wat meer body . 

Nog even en we hebben weer een nieuwe jaarlijkse catalogus en ik moet zeggen....hij is weer erg veelbelovend. Zie hier alvast een voorproefje van de voorkant. 


Op 3 juni heb ik mijn kickoff party met natuulijk de BOGO. Dus hou alvast deze dag vrij in je agenda, meer informatie hierover volgt snel.

Tot Scraps'! Diana


Onafhankelijk Stampin'Up! demostrator

telefoon: 06-41226555 / 070-3935708




0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl