5 maart 2015

#Stampin'Up! *vervolg #HelloLife



Zoals ik gisteren heb geschreven heb ik nog met de restanten van de Simply Created Kit #HelloLife een 2-tal kaarten gemaakt. Alhoewel bovenstaande niet echt een kaart is. Ik heb de met ons kraft papier en de Mini Treat Bag Thinlits een pockte gemaakt. Ik heb de voorzijde 2 cm ingeknipt en deze omgeslagen waardoor je het leuke kartelrandje ook van de onder kant kan worden gezien. De kaart erin heb ik simpel gehouden omdat je daarop je boodschap kan schrijven voor de ontvanger. 

 

Deze kaart heb ik met 1 van de foto kaders gemaakt en heb daar een zogeheten Shakercard van gemaakt. De materialen zijn ook hier allemaal restjes van de #HelloLife Simply Created Kit.

Sale-A-Bration
Waarschijnlijk heb je het al gezien of gelezen maar van 1 maart tot en met 31 maart '15 heeft Stampin'Up! 4 gratis Sale-a-Bration producten toegevoegd aan het assortiment. Wil je meer zien klik dan op deze >link< en je ziet de 4 nieuwe producten met hele leuke voorbeelden. Als je wilt bestellen of je wilt meer informatie dan hoor ik het graag.

Workshopkalender
Ook heb ik de pagina van mijn workshopkalender aangepast. Ik zou het leuk vinden je een keer aan mijn tafel te verwelkomen.

Tot Scraps'! Diana

telefoon: 06-41226555 / 070-3935708




0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl