4 maart 2015

#Stampin'Up! *gewoon woensdag #Hello life



Afgelopen weekend ben ik begonnen aan deze Simply Created Kit #HelloLife. De gene die ook mijn Facebook pagina volgen hebben kunnen lezen dat ik het teveel aan geel zou weglaten. Maar ware het niet dat deze kleur het voor dit foto rek het echt maakt. Sterker nog ik vind het zo eigenlijk heel er leuk. Het rekje staat op een kast op mijn overloop en het is echt een eye catcher als ik boven kom. 

De materialen die in deze Simply Created Kit komen zijn echt meer dan voldoende om dit rek te maken. Het maken van de Pompoms was nog wel een klusje omdat het uiteenrafelen van de dikke bakerstwine flink wat werk (therapeutisch) geeft. De restanten heb ik opgeborgen in een handige wood-mounted case. Hierdoor kan ik nog eens van foto's wisselen. Ook heb ik nog 2 kaarten gemaakt maar die laat ik morgen zien. 




Sale-A-Bration

Waarschijnlijk heb je het al gezien of gelezen maar van 1 maart tot en met 31 maart '15 heeft Stampin'Up! 4 gratis Sale-a-Bration producten toegevoegd aan het assortiment. Wil je meer zien klik dan op deze >link< en je ziet de 4 nieuwe producten met hele leuke voorbeelden. Als je wilt bestellen of je wilt meer informatie dan hoor ik het graag.

Workshopkalender
Ook heb ik de pagina van mijn workshopkalender aangepast. Ik zou het leuk vinden je een keer aan mijn tafel te verwelkomen.


Tot Scraps'! Diana

telefoon: 06-41226555 / 070-3935708

1 reacties:

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl