21 december 2014

#Stampin'Up! *Thank you Rein


Ook voor mijn collega Rein heb ik een kaart gemaakt om het te bedanken omdat hij ook per 1 januari 2015 ons bedrijf gaat verlaten.

Sale A Bration
De leukste tijd van het jaar zit er ook weer aan te komen en dat is de jaarlijkse Sale a Bration. Op 6 januari 2015 gaat deze van start en eindigt op 31 maart 2015. Dus wees alvast voorbereid en ik zou het leuk vinden om bij jou thuis een SaB party te houden of woon bij mij een party bij....maar informatie hierover volgt uiteraard.

Tot Scraps'! Diana
Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708
email : Dianavdkooij@kpnmail.nl 



volg me via mijn facebookpagina Scraps by Diana

of ga naar mijn pinterest voor meer ideeën.

0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl