17 december 2014

#Stampin'Up! *gewoon woensdag en een lange foto post


Vorige week hebben wij een afscheidsetentje gehad van mijn collega's Janneke en Rein. Zij gaan als 1e van onze afdeling het bedrijf verlaten. Het pensioenfonds waar ik namelijk werkzaam ben is overgenomen door een pensioenfonds in Zeist. De meeste van ons hadden een keuze of ze wel of niet mee willen naar Zeist en deze 2 collega's hebben gekozen om niet mee te gaan en ook om ons bedrijf nu al te verlaten.

Omdat de andere collega's natuurlijk een leuk woordje willen achterlaten heb ik die boekje voor Janneke gemaakt. Gelukkig blijft ze wel mijn SU-teamgenootje dus we kunnen na deze ruim 22 jaar nog ff samen door.






Weekly Deals
Deze week zijn er geweldige Super Deals. Als je dit wil checken verwijs ik je naar de button hiervoor of kijk in mijn SU-winkeltje wat voor moois er deze week is.

Om het nog wat makkelijk te maken heb ik een extra actie toegevoegd op de bestaande "sinter-kerst actie" namelijk dat bij brievenbuspost de verzending gratis* is. Bij bestellingen van meer dan 75€ wordt je bestelling rechtstreeks gratis bij je thuis bezorgd.

Tot Scraps'! Diana

Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708



volg me via mijn facebookpagina Scraps by Diana
of ga naar mijn pinterest voor meer ideeën.