13 december 2014

#Stampin'Up! *bloos.....


Wat erg ik realiseer me nu pas dat ik afgelopen woensdag mijn kaart o.i.d. voor de dag ben vergeten te plaatsen....Of te wel gewoon woensdag was het niet. 

Ik had afgelopen woensdag in de ochtend een super gezellig verjaardagsfeestje van Ria. Dus uiteraard maken we wat speciaals voor die dag. De zogeheten Trapkaart hebben we gemaakt. Te samen met het mooie All is Calm DSP maar ook de geweldig leuke huisjes "Holiday Home" stempelset hebben we gebruikt.....Het patroon en het idee heb ik gekregen van mijn teamgenootje (ook een) Ria de Nooijer. Deze stempelset is ook nog een bundel met framelits en is zo divers; want uiteraard is het leuk om er kerstkaarten mee te maken maar ook heb ik al geweldige home decor ermee gezien (dat volgt hier ook nog). 

Denk eraan dat de Autumn/Winter catalogus tot en met 5 januari 2015 doorloopt. Dus wil je nog wat bestellen hieruit dan kan je me me tot en met de 21e mailen voor een eventuele extra bestelling. 

Extra Actie: alle brievenbus post is gratis verzenden en bestellingen boven de € 75,00 is gratis verzending met UPS.



Tot Scraps'! Diana

Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708



volg me via mijn facebookpagina Scraps by Diana
of ga naar mijn pinterest voor meer ideeën.