24 december 2014

#Stampin'Up! *Conny is jarig....Gefeliciteerd!!

ge

Vandaag ziet mijn schone zus Conny Sarah #'gefeliciteerd!!. Hiervoor hadden we afgelopen zaterdag een feestje. Ik heb voor haar een cadeau envelop gemaakt, helaas ben ik vergeten de binnenkant te fotograferen. Maar voor de label heb ik gebruik gemaakt met de nieuwe Nederlandse Stempelset #K.J.E.G. vrij vertaald: Koop Je Eigen Geschenk. Echt zo leuk, want ik maak heel veel cadeaubonnen. Deze stempelset is vanaf 6 janauri 2015 te koop en staat in de nieuwe Spring/Summer catalogus. 

Mijn nichtjes hadden het leuke idee om een kookboek samen te stellen van alle genodigde met je favoriete recept. De bedoeling was dat je dan ook je eigen pagina maakt en dan niet in 3D...dus ik ben ik 2D gegaan en uiteraard helemaal in Stampin'Up! Style.


Tot Scraps'! Diana

Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708



volg me via mijn facebookpagina Scraps by Diana
of ga naar mijn pinterest voor meer ideeën.

1 reacties:

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl