21 november 2014

#Stampin'Up! *Many Merry Stars



In de Simply Created Many Merry Stars zitten wel 26 sterren om te maken. Zoals je vast wel al op andere plaatjes hebt gezien zit er voor elk wat wils zeker bij.

Op convention hebben we geleerd dat de grote ster voor jezelf moet houden en ook de kleinste gouden ster. Nu heb ik een zilveren/witte boom met de kerst, dus dat goud gaat het dan voor mij niet worden......maar met genoeg andere alternatieven; silver glimmer paper, silver lint, silver foil paper en de silver metallic inkt heb mijn sterren dusdanig gemaakt dat ze ook echt in mijn kersthuis gaan passen.


bestellen ?
Als je nog een verlanglijstje hebt voor de Sinter Klaas of voor onder de kerstboom dan is dit het moment om deze in te leveren. Je betaald namelijk géén verzendkosten bij elke bestelling van tenminste € 75,00. Dus wacht niet langer......ik zie je email of telefoontje graag tegemoet.
Tot Scraps'! ~Diana~

Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708



volg me via mijn facebookpagina Scraps by Diana
of ga naar mijn pinterest voor meer ideeën.